Bedrijfsfeesten
Hof te Rhode is de ideale locatie voor professionele seminaries, stijlvolle productpresentaties, meetings met een culinair kantje, personeelsfeesten, …
- Centrale ligging en makkelijk bereikbaar
- Gratis parking voor +/- 150 wagens + e-laadpalen
- Audiovisuele en didactische apparatuur aanwezig
Professionele events in een picture perfect setting
Vertrouw op onze jarenlange ervaring in het organiseren voor business events. Wij ontzorgen u volledig met professionele apparatuur, kwalitatieve culinaire formules en de beste service.
4.6 stars
4.6 stars
Feestzaal
De ruime feestzaal met centrale dansvloer, straalt klasse, elegantie en finesse uit, ideaal voor stijlvolle bedrijfsevents met een hoog aantal gasten.
- Voor een hoog aantal gasten
- Volledig uitgerust voor alle type bedrijfsevents
- Prachtig design door interieurarchitect Vittorio Simon
Wintertuin
In deze hedendaagse oranjerie met grote schuifbare glaspartijen is het heerlijk genieten tijdens een bedrijfsevent.
- Voor een binnen-buiten gevoel
- Zicht op de prachtige tuin
- Perfecte setting voor een receptie of een lunch/diner
Salon
Ideaal voor een klassevol bedrijfsfeest met een beperkt aantal aanwezigen. De warmrode tinten, geïnspireerd door de Engelse bib, creëren een sfeer van rust en gezelligheid.
- Voor kleine bedrijfsfeesten
- Stijlvolle warme ruimte
- Aanpalend terras
Studio
In de studio organiseert u bedrijfsfeesten met een fris en intiem gevoel, of een businessevent in een luxueuze setting.
- Voor kleine bedrijfsfeesten
- Veel natuurlijk licht
- Uniek sfeervol lichtdesign
Tuinen
De tuinen zijn het levende hart van Hof te Rhode. Ze omringen de feestzalen en creëren een onmiddellijk gevoel van rust. Wandel via de paadjes langs verse kruidenperken, een labyrint, een vijver en een prachtige fontein.
- Sprookjesachtige tuin van 2 hectare
- Een groene oase van rust
- Ideaal voor teambuildings
Rustkamer
Trek u in alle rust en discretie terug in deze mooie loge, gereserveerd voor de organisator of de gastspreker. Ideaal om even uit te blazen in de chaisse longue of om u op te frissen aan de wastafel. In deze ruimte kan u ook uw persoonlijke spullen opbergen.
- Privé-vertrek voor de organisator of de gastspreker
- Praktische ruimte met spiegel, lavabo, tafel, ligbank, …
- Ingebouwde kluis
Gastenkamers
Leg uw gasten te slapen in stijlvolle kamers die een gezellig boho-sfeertje uitademen.
- 3 tweepersoonskamers
- Uitgerust met een gedeelde luxueuze badkamer
- Ideaal na een avondfeest
Parking
Onze ruime parking wordt aan het zicht ontnomen door de weelderige bomen in de tuin.
- Gratis parking voor +/- 150 wagens
- Goed verlicht en camerabewaking
- 2 laadpalen om 4 wagens op te laden
Vind uw feestformule
in de brochure
Download onze brochure en begin meteen met het plannen van uw onvergetelijke dag.
Download onze brochure en begin meteen met het plannen van uw onvergetelijke dag.
Wij organiseerden al events voor…
Een vast team van ervaren professionals
Een feest organiseren bij Hof te Rode, dat is kiezen voor totale ontzorging. Wij werken met een vast team, van de chef de cuisine tot de tafelbediening. Zo garanderen we u een service van de hoogste kwaliteit.
- Meerdere generaties ervaring en expertise
- Betrouwbaar en professioneel
- Chefs opgeleid door Felix Alen
Bereken het kostenplaatje van uw huwelijksfeest
Gebruik onze online rekentool om in enkele tellen een correcte richtprijs te berekenen voor uw feest, afgestemd op uw voorkeuren.
Begin nu met het maken van een onvergetelijke indruk
Klaar voor een event waarover nog lang nagepraat zal worden? Wij weten precies wat te doen. Contacteer ons om samen de mogelijkheden te overlopen.